aktuaalne · blogimine · eesti · lennureis · puhkus

Elu update

Ma polegi vist kirjutanud ammu sellist niisama “mula”. Kes jälgivad vähegi minu Instagram või FB fännilehte, need on vähe rohkem kursis sellega, mis meil  siin Hispaanias toimub või ehk oleks paslik öelda, mis ei toimu?! Kui Mallukat kimbutab üks häkker(saadaksin su tema lehele, et sellest lähemalt lugeda aga see on parasjagu kaaperdatud häkkeri poolt)  siis mind kimbutab siin paradiisi maal igavus. Eks mu sotsiaalmeedia kontodel kajastub ka see kergelt depressiivne olek, kuigi ma olen püüdnud siiski pigem head või neutraalset näidata või ma olen üldse vait-see kah variant.

Mulle tundub juba, et ma olen justkui katkine grammofon-sama tekst, sama jutt, need samad videoklipid. Ma elan pisikeses linnas, Lõuna-Hispaanias, La Alcaidesa, mis tegelikult vist ei olegi omaette linn vaid hoopis küla. See on nagu Peetri, mis on Tallinna külje all ainult, et buss käib siit  La Linea kesklinna 5x päevas (2x neist enne kella 09 hommikul) ja sinna on u. 40-45 min bussisõitu. La Alcaidesa kuulubki La Linea alla, mõlemad asuvad Lõuna-Hispaania ranniku ääres ja neid kutsutakse (eriti La Alcaidesat) “turistikateks” ehk nagu Malagast üks Eesti blogija hiljuti raadiointervjuus ütles- “Costaks”. Meie elame selles pesuehedas turistikülas, kus kohalikke Hispaanlasi on häbiväärselt vähe aga sakslasi ja UK-lasi näiteks on siin väga palju. Meil on siin külas oma 3-4 hotelli ning mitu golfiklubi, kus turistid käivad golfi mängimas.

Me elame sellises kortermajas, kus on oma aed ja bassein (meie urbanisatsiooni hooldaja/haldus ei luba näiteks meil ega lastel muru peal mängida, jalutada). Meie külakeses on ainult 3 korruselised elumajad ning üldjuhul on igas urbanisatsioonis (majade komplekt) oma era bassein või lausa mitu basseini ning olenevalt basseini suurusest ja arvust on ka päevasel ajal vetelpääste, kes tagab turvalisuse vees. Meil on väga mägised maapinnad ning tasasel pinnal jalutada on pea, et võimatu. Seega palavatel ilmadel ma ei jaksa Annabeliga pikemaid ringe teha ja olen temaga kodus ja käime all basseinis ennast korra päevas jahutamas. Kuna 2 aastasega ei saa pikemalt, kui pool h või max tund bassu ääres olla siis ongi meie käigud sellised suts sisse, suts välja ja koitsa tagasi. Miks siis ei saa, tahate teada kindlasti, eks? Kuna basseini ääres on üldjuhul palju inimesi, vanemaid lapsi siis Annabel otsib nendega kohe kontakti ja tahab nendega mängida või neid järgi matkida. Kui suured lapsed sügavas veel pea ees vette hüppavad, tahab Annabel sama teha kuid ta ei mõista, millised on sellise teo tagajärjed tema jaoks. Mõned omaealised on ka basseini ääres olnud, kuid nendega mängimise asemel hakkab pihta üks mänguasjade “jagamine” üks võtab teiselt midagi ära ja teine hakkab nutma ja siis hakkab esimene nutma ja kõik nutavad ja mul on lihtsam tuppa tagasi tulla.

Igal hommikul on meil sarnane rutiin, äratus on 09 ajal siis vaatame kaisutades ETV2 pealt paar multikat, “Hiir Hops” ja “Põrsas Peppa” näiteks ning ma hakkan kippelt putru, omletti või mõnd muud hommikusööki tegema ja me sööme. (Thank god, et me Eesti kanaleid näeme!!) Seejärel on pesu, koristamine ja mängimise/hullamise aeg. Enne lõunat üks tiir õues + ujumine või niisama tiir õues ja kodus vanni jahutama endid (Kuna peale igat väljaskäiku meil higi lappab siis pesust üle ega ümber ei saa keegi). Annabeli lõuna (kui ta on nõus magama) on 14-15 paiku ja kestab 1.5-2h. Peale Annabeli lõunaund on aeg õhtusöök valmistada, teeme seda koos, süüa ja issit koju oodata või siis talle bussikasse vastu minna. Peale härra koju tulekut läheb aeg meeletult kiiresti, ma olen enam kui veendunud, et iga tund, kus härrat ei ole kodus, liigub 2 korda aeglasemalt ja iga tund, mil ta on kodus, liigub poole kiiremini. Seega paar silmapilgutust ja kell ongi 22 ning on aeg magama minna.

Me andsime oma auto juuli lõpus ära seega me ei saa enam nii hõlpsalt nädalavahetuseti trippimas käia, me varem ikka sõitsime kuskile kõrval asulasse või linna ja jalutasime ning mängisime turisti. Selleks, et peletada oma igavust ja teha midagi tarka, liitusin ma paari veebikursusega sotsiaalmeedia marketingi alal, huvitav on ju teada kes ja miks ja mida laigib hehee 🙂 . Ühtlasi otsustasime ka härraga, et meie Annabeliga (ilma härrata) tuleme mõneks ajaks Eesti “puhkama”. Hihihi! Tahaks juba pere ja sõpru näha ja Eestis on meil Annabeliga nii palju tegemisi ja ühtlasi on Tallinnas absoluutselt KÕIK käe ja jala ulatuses. Bussiga/rongiga saab kõikjale ja teha pea, et kõike, mida üks hing ihaldab. Siin tunnen ma hetkel ennast rohkem saamatuna ja sellise “nannipunnina”. See on tulevikus muutumas, me plaanime kolida teise linna, kus ikka elu käib, bussiliiklus on tihe ja mul on rohkem väljavaateid olles parasjagu Annabeliga kodune ema.

Eestis on ka hea võimalus käia ja näidata endid perearstile, võtta vereproov ja vaadata, kas kõik on endiselt korras (pole põhjust küll, miks ei peaks olema). Muideks ma sain piletid mulle ja Annabelile täna ja skoorisin kuidagi nii, et läheb mõnusaks trippimiseks.  Algul leidsin soodsa pileti Poola lennuga nii, et peaks öö veetma Oslo lennujaamas ja siis hommikul vara Eesti aga Annabeliga öö lennukas tundus ikka liiga ekstreemne. Oleks päeval 8 h old siis veel ma oleksin temaga seal ringi jalutanud kuskil aga öösel on ikka vähe riskantne, mulle tundub. Niisiis sain lennu hoopis Malagast Helsingisse 30 aug. kell 10.30, mis jõuab Helsingisse 16.30 ja sealt edasi peame Annabeli ja kohvri ning käsipagasiga liikuma sadamasse ning 18.30 läheb sadamast laev Eesti ja jõuame kohale c.a 22.00. Tundub natukene hirmuäratav aga samas, ma olen juba läbi igasuguse tule ja vee Annabeliga käinud, mis see siis nüüd ära ei ole. Mul on silme-ees dollarimärkide asemel “puhkus”. Puhkus selles mõttes, et saan paariks päevaks kindlasti annabeli oma emale anda (ma juba tean, et ta tahab) ja siis sõbrannade ning õdedega muljetada.

Seega me oleme Annabeliga 30 august Eestis ja kel on on soovi meiega kokku saada või on häid mõtteid-soovitusi, kuhu minna ja mida teha siis kirjutage mulle siia alla või postkasti. Jääme ilmselt pikemaks ajaks, kui paar nädalat. Kaldun arvama, et pigem kuuks või pooleteiseks isegi. Eks näis! Nii ootan juba..mitte sõitu ennast vaid Eestit!

20180818_193557761_iOS
Niisama blogimas

Mis te siis sel suvel teinud olete? Kuidas võtate selle fantastilise Eesti suve kokku? Mis teile sellest enim meelde on jäänud või on ehk midagi vahvat alles ees, suvi pole ju veel ometigi läbi?

2 thoughts on “Elu update

1. Mul muid soovitusi ei ole, kui et varuge pikki ja soojemaid riideid kaasa. Meil on suvi juba siin täielikult sügisega asendunud. 😀 Kui juuli-augustis paar nädalat oli täielik “Hispaania suvi” siin lausa, siis praegu ma otsin juba kampsuneid ja saapaid välja. 😬

Meeldib

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )