aktuaalne · blogimine · lennureis · reisimine

Elu update – Me oleme Eestis!

Vähe hilja peale jäänud aga parem hilja, kui mitekunagi, eks? Niisiis, 30 august hommikul kell 07 hakkasime oma Hispaania kodust sõitma Malaga lennujaama poole ja algas meie põnev rännak Eesti läbi Soome. Tujud olid head, ettevalmistused olid tehtud-siis me veel ei teadnud, et me Soome oodatust hiljem jõuame ja oma laevast maha jääme. Kohe kõigest lähemalt!

Meil oli Soome jõudes c.a tund aega, et sõita lennujaamast sadamasse ja kuna meie lend hilines veidi siis saigi see meile saatuslikuks. Jooksime ajaga võidu aga kuna ma ei tahtnud Annabeliga riskida siis teel sadamasse tegin ma telefonikõne ja muutsin ära oma laevabroneeringu tund hilisemaks. Sadamasse jõudes tegin ära check-in-i, maksin piletile peale ja meil oli Annabeliga üks rahulik tunnike enne boarding-ut. Laevasõit oli nii Annabeli kui ka minu jaoks palju nauditav, sest me ei pidanud ühe koha peal istuma terve aeg ehk 2 tundi (lend kestis 4.5h). Annabel veetis 99% ajast laeval olles lastenurgas, teise 1% veetsime Rootsi lauas süües.

Ettevalmistuse juurde tagasi põigates, tegin ma kodus valmis mõned võikud ja pakkisin kaasa Ella’s Kitchen mugavad tuubipüreed, veel võtsin kaasa apelsini kõrrejooki ja pudeli vett. Annabeli hoidis lennukis paigal veega täidetud vildikas ja värviraamat ning Masha ja Karu multikad (need on mul varasemalt telefoni appi kaudu alla laetud). Mul oli üks kohver, seljakott käsipagasina, Lillebaby kõhukott ning Chicco kergkäru-suht kaamel, eksole?!

Eestimaa pinnale maandusime (kõndisime)  kell 21.30 ja suureks rõõmuks ootas meid D terminalis pool perekonda ja oi, kui hea meel meil oli neid näha. Annabel ei teinud teist nägugi, ta nagu oleks alles eile näinud oma vanaemasid, vanavanaema,tädisid jne. Mu beebi oli nii õnnelik ja rõõmus, olenemata väsimusest. Suurest õnnest tikkus pisar isegi silma. Oeh! Aga see väsimus ja pingelangus-ma tahtsin magada, magada ja veelkord magada. Teate, kui aus olen siis ma tahaks siiamaani pidevalt magada aga ei saa ju, toimetamist ja kokkusaamisi, kohustusi on endale kohe nii palju võetud, et ei saa jalad seinal lösutada ja puhata. Samas, seda sai Hispaanias tehtud ju küll seega kannatan ära! Mida ma ikka vingun siin koguaeg, eksole! Hihi

Reedel kappasime juba Mõigust teise linnaotsa Õismäele mu nooremale õele, Janele külla ja hullasimegi seal õhtuni. Laupäeval oli juba Uusmaailma kohvikutepäev ja sinna läksin ma koos emaga ja lastega, mul oma laps, emal oli oma (asendus)laps kaasas. Ma tahtsin eelkõige minna sinna Marimelli kodukohviku pärast, Tai toidu pärast…olgu toidu pärast tahtsin minna. Mmm…siiamaani mõtlen, et miks ma kaasa suppi ei ostnud, Tom Kha oli lihtsalt “To die for” ülimaitsev, ka Tom Yum oli hullult hea. Mu skeptilisus terava toidu vastu muutus kardinaalselt. Peale kodukohvikutes ja kontserditel käimist andsin Annabeli oma emale ööseks ning läksin oma sõbrantsi juurde, kust seadsin sammud koju alles kell 03 öösel.

Oh jah, nüüd ma olen juba jõudnud punkti, kus ma kirjutan seda postitust mitu päeva ja hakkama ikka ei saa. Kisub juba naeruväärseks…vähemalt minu jaoks. Järgmises postituses plaanin ma kirjutaa, mis on meie plaanid siin Eestis ja üldse, mis teemadel ma oma mõtteid mõlgutan.

Pildirahe😊

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )